Blöt hund

Min besvikelse försvann efter någon timme, vad det handlar om är en annan historia som jag inte vill berätta här. Tur har jag ibland när jag mår så här bra efter att ha mått dåligt i några timmar. Jag kanske är konstig.

Jag är nyss hemkommen efter ett svettigt träningspass. Som vanligt blev det 30 minuter styrka och 30 minuter på motionscykeln efter. Jag får ju inte glömma min raska promenad hem i regnet. Jag känner mig som en blöt, gammal och sliten hund. Inte luktar jag så gott heller :P Jag känner att det tog på krafterna att träna, särskillt eftersom jag höjde vikterna på alla maskiner. Den som vill bli starkare får helt enkelt leva med att ha träningsvärk.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ingen middag har jag ätit och vet inte heller om jag orkar. Min älskling är ju inte hemma så jag har aldrig någon lust att laga mat åt enbart mig själv. Jag vet att jag är dummare än dummast! Jag är som jag är. Det kanske blir en smörgås och lite juice, ev en chockladbit ;) Och inget bra är det på tv heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0