Fredag = fint väder!


Vad ska man hitta på idag då? Det finns en miljon saker att göra här hemma hos R, men ingenting jag vill göra. Jag vill inte dammsuga och tvätta, jag vill inte diska och damma. Jag vet inte vad jag vill göra. Jo, jag vill vara ute i solen. Jag kanske kan åka hem till M&P och var ute? :) Måste ringa M sen och prata med henne. Usch jag var uppe med tuppen idag trots att jag är ledig. Och sommarlovet har väl inte riktigt börjat än, men jag räknar ändå dessa dagar innan nästa vecka som lov :)



Updatering 090529 kl.10:30

Nu har jag dammat, diskat och en maskin med tvätt är igång. Jag som inte skulle städa! Jaja, jag får i alla fall ett rent hem. Dammsugningen väntar jag med till ikväll när det inte är så varmt. På tal om varmt, det känns som att komma in i ett växthus där solen ligger på när jag går ut på balkongen. Jag ska inte klaga över värmen, men lite svalare skulle inte skada. Jag har redan vattnat blommorna två gånger idag, gissar på att det blir en tredje gång också. Alltså blommorna på balkongen. Blommorna inomhus har fått vatten en gång idag ;) Nu ska jag ta något att äta, magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0