Några tankar..

Snart är det dax att sticka iväg. Tiden har bara runnit iväg, jag har nästan inte gjort någonting. Just nu sitter jag här och irriterar mig på en person, en person som tydligen inte förstod att det jag skrev i mailet var ironi. Jag tycker då inte att det är bra att skicka en påminnelse om ett möte kvällen innan. Mig vetligt skickade jag en påminnelse några dagar innan plus i samband med protokollet (ca 1-2 veckor innan). Jag känner att jag är en väldigt negativ människa, jag slapp uppgiften men klagar på den som tog över efter mig. Ibland vet jag inte vad jag tänker med. Men frågan är ju om den har personen tänker alls. Nog om det. Jag fick iallafall ett svar där hon skrev att det var bra att jag tyckte att det var bra, att hon påminde oss om mötet. Alltså jag mår illa. Nog om det (gör ett nytt försök).. Jag måste få rensa ut mina onda/elaka/tråkiga tankar innan jag åker. Nu känns det bra, och folk får tycka vad fasen dem vill om det jag skriver. Jag skriver iallafall inte ut några namn och det här är trots allt min blogg och mina tankar. Läs om du vill eller håll dig borta!


Nattugglan måste hålla sig uppe inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0