Nyinhandlat

Idag passade jag på att gå på stan. Jag köpte två klänningar och en parfym. Jag fick lite beslutsångest i provrummet så jag valde att köpa två klänningar, den ena ser ni på bilden nedan. Efter att ha vandrat runt på stan hjälpte jag mammis med lite saker. Vi grillade korv till lunch/middag, MUMS! Nu sitter jag här och har lite ångest över morgondagen. Det kommer att bli en tuff helg och vecka som väntar. Jag kommer att "jobba" ända fram till nästa helg. Kul att bara ha ledigt en fredag, jippie! Jaja, jag ska inte klaga. Nu måste jag lista ut vad jag ska ha i matlåda i morgon och på söndag.


Kommentarer
Postat av: maria

Hej hej! söt blogg. :) www.minhunds.blogg.se



Gillar du hundar men inte cancer? Kan du inte vara söt då och ta en liten liten titt i min blogg. det går super snabbt. Och är väldigt tacksamt.

Puss



www.minhunds.blogg.se

2009-05-15 @ 20:49:24
URL: http://minhunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0