091001

Höst! Det är höst! Eller ja, det har det ju varit ett tag nu.. Men från och med nu börjar jag använda jackor (har några att välja mellan) ;) Dagen började med frukost och tre timmars plugg - jag läste igenom allt en sista gång inför tentan i morgon. Jag känner att jag inte skulle få ut mer genom att plugga mer, så nu får det räcka. Det känns skitskönt att jag lagt böckerna åt sidan och bara tar det lungt. Jag tog nyss ett varmt bad, satt säkert i badkaret i en timme och bara njöt! Jag var lite frusen innan men nu är jag varm och go igen :) Nu ska jag fixa lite mat, magen kurrar för fullt!


Tre veckor kvar tills jag ska ta bort ortosen. Jag längtar! Det är jobbigt att ha den här klumpen på foten, det blir så varmt och instängt. Kan ni tänka er hur det luktar? Fy tusan säger jag bara. Hoppas foten blir bra nu bara, annars är det inte värt att hoppa på kryckor, det är trots allt jobbigt.


Och vet ni vad??? Jag får ge blod trots att jag opererats ;) Det tack vare att jag inte har några suturer kvar. Men jag kommer ändå att hoppa på kryckor när jag ska ge blod, men det gör inget.


Nej, mat var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0