091006

Jag är så jäkla trött! Så trött, så trött! Det blev sent i går, jag var hos sis & D, tittade på film och åt mat. Vi bestämde oss för att baka äppelpaj, klockan var mycket men det spelade ingen roll. Efter pajen var det bara att gå hem och förbereda inför skoldagen idag. Jag somnade runt midnatt. I morse gick jag upp kvart i sju :/ På tok för tidigt! Dessutom var det jobbigt att sitta på ett fullsmockat tåg, det är jättesövande när det skakar så mycket som det gjorde. Jag roade mig själv genom att sitta och gäspa i 30 minuter innan vi var framme i V-ås, okej jag satt och pratade också. Det var tur att jag inte skulle gå till skolan själv, jag hade nog inte hittat. Jag har så dåligt lokalsinne så det inte är sant! Men nu är jag 100% säker på att jag hittar till skolan och tågstationen. Vi hade i alla fall en föreläsning idag och jag var så trött att jag inte riktigt hängde med. Efter föreläsningen begav jag och två klasskamrater oss ner på stan för lite mat. Det blev gooood mat på en Grekisk resturang :) Efter maten var det bara att gå till tåget och åka hem. GISSA vilka jag träffade när jag hoppade av tåget? Några jag inte sett sen min student. En av dem såg jag väldigt ofta förut innan jag gjorde illa foten :P Jag gissar på att sis vet vilka jag menar. Hihi. (SVAR: min gamla tränare och hans fru). Sen jag kom hem har jag roat mig med att spela farmville på fb, lyssnat på Kent's nya låt, och bäddat rent i sängen.



------------------------------------------------------------

Negativa saker med att hoppa på kryckor;


* Klasskamraterna tror inte att jag klarar av att gå snabbt (nåja, lite saktare än vanligt går det men inte i snigelfart som alla tror). Dessutom tror de att jag inte klarar av att gå upp för några trappsteg.

* Jag måste åka hiss (jag tycker inte om det).

* Jag orkar inte lyfta på kryckorna när jag går så dem slår i marken hela tiden (väldigt irriterande och något att skratta åt för andra).

* Kryckorna ramlar omkull hela tiden när jag ställer ifrån mig dem, kan även hända när jag håller i dem (pinsamt).

* DEM ÄR I VÄGEN HELA TIDEN!

Jag kan säkert komma på fler negativa saker, men jag orkar inte tänka mer..


------------------------------------------------------------


Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig. Hoppas sis vill handla med mig sen, jag kan ju inte handla själv.. Kryckorna är i vägen (ännu en negativ sak med dem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0