091024

God morgon! Idag är det två månader kvar till julafton, två månader! Tiden går så fort att jag inte hinner med. Jag längter jättemycket till julen, julklapparna och snön. När jag tittar ut nu ser jag bara regn och rusk, det är så grått att jag nästan tror att solen aldrig mer tänker visa sig. Men jag hoppas verkligen att det är sol och fint någon dag, det är ju det som är det mysiga med hösten.

Igår hade jag en tenta och den gick väl sådär, jag tyckte det var svårt men jag gjorde mitt bästa. Nu är det bara att vänta i fyra veckor på resultatet. Förutom tentan gjorde jag inget vettigt igår, jag orkade inte. Idag ska jag och R på "kalas", R's bror fyllde år i går. Vi vet inte alls vad vi ska köpa åt honom, jag funderar på en blomma och någon trisslott. Vad köper man åt någon som fyller ojämt (37)? Enligt mig är det bara tanken som räknas.

Min fot känns fortfarande stel, idag är den tredje dagen jag får gå utan kryckor (tog bort ortosen i torsdags). Det känns jätteskönt att kunna gå vanligt igen, förutom att jag går som en stel gammal tant. Men om några dagar kan jag säker gå mer normalt. Foten känns lite svullen men det kanske den blir av att gå? Jag tror i alla fall inte att det är något fel. Det gör bara lite ont då och då att gå, men inte som förut. Jag får väl vänta och se hur det blev efter operationen, om fyra veckor ska jag på återbesök, inte förens då får jag göra allt jag vill och då har jag vant mig vid att gå vanligt igen. Man kan väl säga att jag inte kan se det slutliga resultatet förens då.

Nu; frukost!


Kommentarer
Postat av: pauline

fin blogg (: kolla in min också och lämna ett spår efter dig ;) <33

2009-10-24 @ 23:07:37
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/
Postat av: sanna

gillar din design =)

jajdå allt är bra, hur är det själv?

2009-10-25 @ 11:04:56
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0