'fredagsmys <3

HAHAHAHAHA. Fy tusan vad jag känner mig taskig. För ett x-antal timmar sen tog jag ur Ruben ur min garderob. Jag ville inte att han skulle ligga där inne och håra ner mina kläder. Men gissa vem som kom fram nu, när jag letade efter en tjöja? Jo, Mysan såklart! Vilken elak matte jag är som stänger in mina katter i garderoben, nämnde jag förresten att jag råkade stänga in Ruben i kanske en halvtimme innan jag hittade honom tidigare!? HAHAHA. Jag har noll koll på mina katter, var dem är osv. Men inte verkar dem vara ledsna för det, det finns ju en skön säng att sova i istället!


Om ett tag, förhoppningsvis bara ett litet tag, ska jag och sis ha fredagsmys ♥
Chips, dipp och kanske någon god dricka ;)


/Tokiga matten och de trötta katterna.

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Gå snälla in och rösta på mig, tar inte mer än 1 minut http://www.tv4.se/1.1173520?i=76. På måndag utser de en vinnare som vinner två biljetter till Blog Awards 2009.

tack för ditt stöd ! :)

2009-10-10 @ 17:07:43
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0