Gymnastik <3

Har spenderat ett ex antal timmar här framför datorn nu. Jag var bara tvungen att titta på finalen i gymnastik VM, Veronica Wagner var med :) Hon filmades inte mycket, men det var kul att titta ändå. Synd bara att det inte är någon tv-kanal som sänder gymnastik. Genom att titta på en massa gymnastik, både på VM och filmer på youtube kom jag att tänka på varför jag sitter här med foten i paket. Snart tre år sedan jag gjorde illa den, tre år! Vart har tiden tagit vägen? Det är just dessa tankar/minnen som dyker upp som gör att det gör så ont inne i mig. Jag älskade gymnastiken en gång i tiden, det var då och nu är nu. Jag älskar fortfarande gymnastiken - att titta på den, men jag är inte längre en del i den. Hittade en film som en gammal gymnastik-kompis gjort, fina minnen! ♥


Sista tävlingen jag var med på ♥



Det var tider det: jag var blondin, vi var i Estland, vi tränade gymnastik och gjorde en massa roliga uppträdanden för varandra på kvällarna när vi egentligen borde ha sovit. Minnen ♥ (Haha, det är jag som är kärringen med lila benvärmare) :P

Kommentarer
Postat av: sis

God morgon söööt! jo,exakt väntar på youtube film :) vad ska du ha på dig på kalaset? puss <3

2009-10-17 @ 10:55:20
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har!

Kolla gärna in vår.

/tonårspojkarna

2009-10-17 @ 22:02:21
URL: http://wellsknack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0