Hejdåortosen!

Hejhopp! Om en stund ska jag åka mot sjukhuset, den här gången ska ortosen tas bort. Jag fantiserar redan om hur det är att ha vanliga strumpor och skor. Efter sjukan ska jag ner på stan och köpa vinterskorna (som jag bloggade om igår), det blir de ljusa om de finns i min storlek :) Jag kan ju testa båda skorna också, wejwejwej! Lite senare ska jag handla inför morgondagen, tenta i farmakologi. Ännu senare ska jag på möte, mindre roligt. Men men.. Just nu är min motivation till allt på NOLL. Jag har inget att se fram emot längre, halloweenfesten kanske blir inställd och ja.. Jag såg fram emot den! Nu ska jag ta på mig en varm tröja och sen gå till bussen.


Hejdå ortosen!

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: jo hon är väldigt söt :)

2009-10-22 @ 12:51:23
URL: http://canonfoton.blogg.se/
Postat av: sis

jaa, självklart kan vi ta en promenad någon dag :) då kan vi ju ta med oss kameran & fota lite också! hoppas på att kan bli en dag med fint vädet, inget regn och dis tack!

2009-10-22 @ 19:45:11
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0