'lördag &söndag

Hejsan svejsan!

Igår var jag hemma hela dagen; städade och myste med min älskling. Vi var ute på en liten promenad också, det var evigheter sen sist. Det är lite jobbigt att gå med kryckorna, det känns som att jag stannar var tionde meter för att ta bort håret ur ansiktet, klia mig på näsan, etc. Men snart blir jag av med kryckorna i alla fall, hoppas jag inte behöver ha dem mer när jag tar bort ortosen. Bara en och en halv vecka kvar tills ortosen ska bort :)


Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Det blir antagligen ännu en "vila upp sig dag". Det känns som att det behövs. På måndag är jag "ledig" och ska plugga hela dagen. Vilar jag idag orkar jag plugga i morgon :) Nu ska vi fixa frukost här, min mage kurrar!



Mysan; busig och söt.


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Heej! :D

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en toppenbra helg! :D xD

Han en fortsatt bra söndag, många kramar från mig ;>

2009-10-11 @ 18:59:18
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0