'lördag/söndag

Igår var jag på kalas, min kompis lilla syster fyllde sex år. Lilla prinsessan!  :) Senare på kvällen gick R och jag ut och åt mat, mums thai! Efter den smaskiga maten gick vi och tittade på bio. Mysigt värre. Vi tittade på Beck och vi båda tyckte den var mycket bra! :) Vi satt i den minsta biosalongen som finns.. 24 platser och det var fullt. Jag var irriterad på kärringen som satt bredvid mig som började hålla på med sin mobil mitt under filmen, dessutom var hon en riktig pain in the ass innan filmen började. Under reklamen satt hon och klagade på att det var för låg volym, att hon inte hörde. Men vem tusan vill se/höra reklamen? Hon måste varit döv för nog hördes reklamen bra, trots att hon babblade en massa. Jag hörde alltså allt trots hennes babbel. Tur att jag hade min R att luta mig mot när jag inte orkade störa mig mer på henne.

Idag ska jag till tunapark med min systeryster, måste hitta kläder till halloweenfesten ;) Jag ska leta efter vinterskor också, känns som man behöver ha det snart..



Beck - i stormens öga


Kommentarer
Postat av: Jakirlu

Jaa, det är absolut!



Tack, detsamma!

2009-10-18 @ 13:37:20
URL: http://peekaboooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0