Måndag morgon

God morgon! Idag gick jag upp klockan åtta, jag ville ligga kvar i sängen men jag tvingade mig själv att gå upp. Om en stund ska jag åka till sjukhuset och lämna blod, då har jag i alla fall gjort en vettig sak idag. Efter sjukhuset tänkte jag gå på stan en snabbis, ska lämna tillbaka en kjol och titta efter utklädnad till halloweenfesten. En tredje sak jag ska göra idag är att plugga, tenta på fredag! Måste även hinna med att handla lite, det börjar bli tomt i kylskåpet, men det väntar jag med tills älsklingen kommer hem :D Skönt att ha honom hemma på eftermiddgen/kvällen nu den här veckan. ♥

Nu: borsta tänderna och plocka iordning lite saker som ska med i väskan. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Fresh Music

Hej, om du gillar ny musik,lite av varje smak men mest Rnb o Hip hop så tycker jag du ska besöka denna blogg, vi uppdaterar varje dag med ny och Fresh Music. // Fresh Music

2009-10-20 @ 02:34:09
URL: http://freshmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0