090902

Imorse vaknade jag halv sju, gissa vad min första tanke var när jag tittade på klockan? Om exakt en vecka är jag på sjukhuset och väntar på att opereras. Jag fick papper hem igår angående operationen, på onsdag kl.7 är det äntligen dags. Jag vill att dagarna ska gå fort, men samtidigt inte. Jag vill kunna träna så mycket som möjligt innan nästa onsdag men samtidigt ser jag fram emot operationen så mycket så jag vill att tiden ska gå fort. Jag har trots allt väntat väääldigt länge på den här operationen.

Idag ska jag i alla fall tvinga mig iväg till gymmet, hade tänkt att simma också men det kanske blir för mycket. Styrketräning och kondition får nog duga :) Idag är jag "ledig" från skolan, men jag måste plugga så jag vet vad jag har att göra efter träningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0