090903

Dagarna närmar sig med stormsteg..

Idag hade vi en heldag i skolan där vi lärde oss om barn och olika symtom på sjukdomar. Det är jätteintressant men mycket att lära sig till tentan! Inte nog med alla symtom så ska vi kunna vilka undersökningar som ska göras och vilka behandlingar som finns. Det kanske låter lätt? Men då ska jag tala om för er att symtomen som små barn har på en sjukdom liknar flera sjukdomars symtom. Det här blir något att bita i, imorgon tänkte jag plugga hela dagen då vi inte har några föreläsningar.

Inte nog med att det är mycket att trycka in i hjärnan, jag har jätteont i kroppen :/ Måste vara träningsvärk sen igår. Haha. Vi får väl se om jag kan bota träningsvärken i morgon med lite mer träning. Nu ikväll tänkte jag i alla fall sitta på mitt feta arsel och titta på lyxfällan, eskilstunabor som är med ;) Dessutom ska det bli extra intressant att se eftersom det spelades in en liten snutt av programet hos frisören när jag var och klippte mig i början av sommaren. Så om jag har tur kanske jag ser mig själv när jag sitter och får håret tvättat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0