090904

Hejsansvejsan! Imorse blev jag väckt klockan åtta, som vanligt. Det är en gubbe som ställer klockan på larm så tidigt, trots att han inte går upp förrens nio. Jobbigt för mig när jag har en sån här trött-hela-tiden-period! Jag känner att jag verkligen behöver få sova ut ordentligt någon gång, men det värsta är att jag inte alls kan sova länge om jag får.

Nu sitter jag här och jäspar. Det tog på krafterna tidigare idag då jag var och tränade. 45 minuter styrka blev det, jag hade noll motivation till att köra någon kondition. I morgon kommer jag säkert att ha ännu mer träningsvärk än vad jag har nu, usch. I morgon är det kalas också, ettårs kalas för att vara exakt :) Köpte en jättesöt grej igår, jag kan avslöja vilken färg grejen har - ROSA! Det är ju en liten ejej som fyller år så.

Nehej, nu kanske det är dags att städa lite här hemma. Katthår överallt! Får se om skolböckerna åker fram lite senare, alltid jag och skjuta upp saker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0