090907

Kort sammanfattning av dagen;
En heldag i skolan, två intressanta föreläsningar. Tyvärr var jag jättetrött så jag kunde inte koncentrera mig ordentligt. Efter skolan styrketränade jag, så himla skönt! Jag pratade även med en av instruktörerna på gymmet som ska hjälpa mig med ett träningsprogram när jag hoppar på kryckor. Jag vill ju inte sitta stilla på min tjocka rumpa under flera veckor, utan jag vill röra på mig trots att jag opererats. Efter dagens träning gick jag hem, duschade, gick och handlade, åt mat och nu sitter jag här. Ska titta på tv snart :)

I morgon är det skola igen, två föreläsningar. Då är det även bara en dag kvar till operationen. NERVÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0