090914

Härligt väder ute, synd att jag är så trött att jag inte orkar gå utanför dörren idag. Jag bestämde mig i går för att inte gå till skolan idag, jag kände att jag kunde sitta hemma och plugga istället. Så nu har jag pluggat en liten stund och ska snart fortsätta igen. Det tar så himla mycket på krafterna att hoppa på kryckor, därför är det väl lika bra att stanna hemma istället för att slita ut sig genom att hoppa fram och tillbaka till skolan. Jag känner att jag orkar mer om jag sitter här hemma. Aja, mitt problem om jag missar något viktigt (men det tvivlar jag på att jag gör).

Idag är det exakt 5 år och 7 månader sen jag och älsklingen blev tillsammans ♥ Undebart! :)


Ruben & matte "bigfoot" ;P


Kommentarer
Postat av: annkyyspannkyy

sv: ja okej hihi :D

2009-09-16 @ 10:16:15
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0