090917

Vilken jäkla besvikelse! Jag beställde en massa kläder från H&M, men det tänker jag INTE göra igen. Mer än hälften ska skickas tillbaka (för stort/litet och motsvarade inte mina förväntningar). Kläderna såg bra ut på bild, men var helt anorlunda i verkligeheten. Jag har beställt från H&M förut, då har jag blivit nöjd. Men det verkar som storlekarna har ändrast, skiljer jättemycket från plagg till plagg. Nästa gång jag vill köpa kläder går jag ner på stan! Jag känner mig så himla besviken, jag som hade längtat så efter det här paketet. Aja, en positiv sak med att skicka tillbaka kläderna är ju att det inte blir så dyrt som det skulle ha blivit om jag behållt allt.

Förutom att ha blivit besviken idag har jag varit i skolan. Vi hade en föreläsning om förstämningssyndrom, första psykiatri lektionen. Det är intressantare än vad jag trodde att det skulle vara :) Mina armar är helt slut av hoppandet till och från skolan. Synd att man inte hade längre till skolan så man hade kunnat åka buss (sluppit gått så långt) :P Jag känner mig jättelat, men det är jobbigare än jobbigast att hoppa på ett ben, men hjälp av kryckor såklart.

Nu har jag så ont i magen så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ska försöka lägga mig i soffan och vila, jag har varit så uppstressad idag.. Just ja, jag har inte tagit några värktabletter idag - duktiga Linda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0