090921

Hejhoppgumisnopp! I morse var det segt att gå upp, älsklingen snoozar alltid från klockan åtta till nio. Jag förstår inte varför han gör det, varför inte ställa klockan på nio på en gång utan att behöva vakna var tionde minut av larmet? Jag är alltid supertrött på morgonen och har jättesvårt att somna om. Men älsklingen å andra sidan har jättelätt för att somna om och han påstår att han tycker om att snooza.

När älsklingen stack iväg till jobbet passade jag på att plugga lite, eller ja, jag började plugga mendans han satt och spelade innan jobbet. Morgonrutinen här är att sätta på datorn det första man gör på morgonen. Tyvärr börjar jag ta efter den dåliga vanan. Jag har nästan blivit beroende av min dator, har den på från morgon till kväll. Självklart är den avstängd om jag går ut eller är i skolan. Att sitta vid datorn är iaf en bra lösning när man har tråkigt, tycker jag :P

Nu har jag iaf pluggat klart för idag. Har skola i morgon och efter det kommer det bli mer att plugga, mycket mer eftersom vi ska göra ett grupparbete tills på fredag. Mycket på kort tid, ja tack! (eller inte). Slängde i mig ett mellanmål nyss, vet inte om det var så passande med tanke på magen. Jag åt yoghurt och russin. Magen är redan elak, tror jag åt förmånga plommon i lördags? Eller var det den hemmagjorda tzatsikin? Skit samma, min mage - mitt problem. Ska iaf försöka äta nyttigt i veckan, inget godis osv.

Nu ska jag gosa med min stora kisse som ligger och snarkar bredvid mig :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Tack! :)

Vilken söt liten kisse! Det saknar jag lite, kan inte ha katt med våra hundar, men fy så jag saknar det! Katter är så mysiga! :)

2009-09-21 @ 20:01:46
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: zaeta

Söööt!

2009-09-21 @ 20:13:45
URL: http://zaetas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0