090930

Igår givk det finfint på S-HLR:en i skolan :) Jag hade alla rätt på ett "prov" som vi fick göra hemma innan utbildningen. För en gångs skull tyckte jag att det var roligt att träna på HLR, det var skönt att vi bara var sju stycken. När jag kom hem efter skolan pluggade jag en liten stund, men mitt huvud värkte och jag var trött så jag gav upp. Idag tar jag nya tag med pluggandet. Jag ska plugga geriatrik och om jag hinner psykiatri. I morgon ska jag läsa igenom allt en sista gång, för på fredag är det en stooor tenta :/ Jag hoppas att jag kan något iaf. Usch, fy, blä - jag tycker inte om salstentor, inte hemtentor heller för den delen.

Nu; mys med mitt ♥:a, sen pluggapluggaplugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0