Träning 090901

Puh, nu är jag hemma igen. Jag och sis joggade i skogen, 2,8 km för att vara exakt. Jag trodde aldrig att jag skulle orka så mycket som jag gjorde. Jag stannade en bit ifrån "mål/start", jag kände att jag inte skulle klara mer, det kändes nästan som att jag skulle kräkas. När jag kom hem ifrån skogen gjorde jag lite styrka framför tv:n (15min) och stretchade (15min). Så nu är jag nöjd med mig själv, bara att hoppa in i duschen och sedan äta en macka.

Om jag vaknar på "rätt sida" i morgon så ska jag träna lite då också, kanske går iväg till gymmet (där jag inte varit på hela sommaren).

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin och rolig blogg du har =) Kram

2009-09-02 @ 08:09:56
URL: http://barajagsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0