Aktiva Linda..

Haha, jag är verkligen inte så aktiv här längre. Jag får ångest varje gång jag loggar in och ser hur länge sen det var jag skrev något sist. Men jag försöker skriva någon/några gånger i månaden i alla fall :)

Sen jag bloggade senast har jag hunnit fixa klart i badrummet, pappi satte upp badrumshyllan/spegeln. Jag har även startat renoveringen här hemma, vill måla om i bland annat vardagsrummet. Jag har i en veckas tid försökt ta bort gammal tapet, det är BARA 3 lager med tapet att ta bort. Jag har inte ens kommit halvvägs då det är pisstråkigt! När jag inte pillat med tapeterna har jag hunnit med att vara på Kolmården, det var inte igår. Kul hade vi trots duggregn :) Nu har jag varit ledig i tre dagar och idag står jobb på schemat. Jag önskar verkligen att jag hade någon/några veckor semester! Inte för att jag vill åka någonstans, utan för att bara kunna ta det lungt och vila. Men semester är bara att glömma, jobb ända tills i slutet av januari och säkert längre utan semester :( Men jag SKA ta semester i början av nästa år, annars orkar jag inte jobba!

Nehej, jobb var det nu.. Byeee!

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Svar: Ja, måste ge henne lite tid att vänja sig vid allt nytt. Nytt ställe, nya människor, inga syskon hos sig, nya ljud osv. Klart det är läskigt för en sådan liten kisse. Längtar tills det har passerat och hon vågar gå fram och vara lite mera nyfiken :) Kramar! ♥

2010-08-12 @ 16:55:06
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: sanna suomela

tack desamma! :)

2010-08-15 @ 21:44:21
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0