Grown ups

Igår var det meningen att jag skulle få "flexa" hela dagen, alltså ta ut min flextid som jag samlat på mig under sommaren. Men som jag befarade så ringde mobilen tidigt på morgonen, det var bara att cykla iväg på en gång. Jag och min vanliga tur.. Jag hade fått vara "ledig" i två dagar om inte någon blivit sjuk.

Efter jobbet, som förövrigt flöt på bra, träffade jag N för att käka lite. Det blev en pizza på Grappa. Efter tjockismåltiden gick vi förbi biografen och bestämde bara sådär spontant att vi skulle titta på Grown ups. Vi satt och asgarvade åt allt i filmen, den var väldigt bra enligt mig :) Extra roligt var väl att vi bara var tio personer i biosalongen, varav vi och två äldre kvinnor lät mest ;) Eller ja, kvinnorna var värst! Haha.

Idag ska jag förbi mitt "nya" jobb en sväng. Ska lämna anställningsbeviset och så :) Annars har jag noll planer för dagen..



Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart är det nya jobbet?? =)) jag håller på och funderar vart jag vill vara sen, men tror det lutar åt ambulansen :) Det är min grej det haha Allt bra annars?? Kram

2010-09-03 @ 17:01:57
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0