Höstrusk

Vart tog sommaren vägen? Den försvann för fort. Det känns nästan som igår jag tog examen och det var jättevarmt ute. Men snart är augusti slut. Samtidigt som jag saknar sommarvärmen längtar jag till hösten, allt mys med stickade tröjor och tända ljus ♥

Jag hoppas vi hinner få klart i vardagsrummet innan hösten är här på riktigt - annars blir det ingen riktig mysfaktor. Just nu är halva rummet utan tapeter, det ser inte alls fint ut. Men orken och lusten har tagit semester. Det blir inte bättre när man inte mår helt 100. När alla tapeter sen är borta är det dags att spackla (som jag förövrigt aldrig har gjort tidigare). Tillsist ska vi välja färg och det roligaste av allt - måla! Men det känns som att det är 100 år kvar till den dagen då vi håller i penslarna.

Från sommar till höst och vardagsrum i samma blogginlägg, bra jobbat Linda! Nehej, nu ska jag lägga mig i soffan igen och tycka synd om mig själv. Jag vill vara frisk!

Kommentarer
Postat av: Idha

Sv; tack dsm =)

2010-08-19 @ 12:05:05
URL: http://idhaaa.blogg.se/
Postat av: Tessa - gravid.

Svar: Jaaaa, jag orkar inte vänta längre hihi! Det finns ju alla dessa myter som ska sätta igång en förlossning, men jag tror inte på dem. Bebis kommer ut när den är klar som sagt :) Får passa på och vila fram tills dess! Kramar!

2010-08-19 @ 19:11:58
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0