101210 & 101211

Dagen igår var stressig, äckligt mycket att göra på jobbet! Men som tur var kunde jag andas ut när jag gick från jobbet. Sen var det dags att åka till svärmor och äta middag, mitt i flyttröran. Efter middagen åkte jag hem till min fruga A, vi tittade på idolfinalen. Även M anslöt sig till oss. Senare såg jag att det hänt något i stan, tack vare FB. FB på både gott och ont! Allt sprids fort! Vi var tvungna att se om det verkligen var sant och det var såklart det, suck! Står fortfarande inget om det i tidningen så det är väl bäst om jag kniper igen munnen om det. På vägen hem stod det en massa brandbilar, poliser, ambulanser vid Klosters kyrka. Det stämde det jag trodde att det handlade om. En person som blivit påkörd, eller rättare sagt sprungit ut på vägen framför en bil. Mycket ska man vara med om och se.

Det var min gårdag det.. Satt uppe till kl.2 inatt.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Eller jo, kanske middag och bio senare med N. Men innan det blir det städning här hemma. På måndag blir det lite rörigt igen då en målare kommer hit och spacklar/målar om två väggar i vardagsrummet och lite i datarummet. Tack och lov är det inte samma målare som förra gången!

Nehej, lite frukost på det här då..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, jag läste att du jobbade som sjuksköterska. Var någonstans jobbar du? Sjukhus? Hur är det att jobba som detta? Är det alltid mycket att göra? Har du provat jobba som sjuksköterska på flera olika ställen?



Jag själv ska nämligen läsa till sjuksköterska med start nu till våren så därför skulle det vara roligt att höra lite vad folk som arbetar med detta tycker om sina jobb = )

2010-12-11 @ 15:30:00
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Var med i veckans blogg! (:

2010-12-11 @ 21:02:16
URL: http://hislastwalk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0