101216

Idag har jag tvättat och diskat. Hann inte städa så mycket som jag tänkt.. Men jag hinner innan jul ;) Vi har stopp i avloppet i köket, det har varit så i ca 1 vecka. Vattnet rinner sakta, sakta ner. Idag lekte jag rörmokare och skruvade isär rören.. Men inte hittade jag något fel. En äcklig doft av spya spred sig däremot runt omkring mig. Jag tappade verkligen matlusten! Äckelpäckel avlopp! :( Felet måste sitta längre ner, där inte jag ser/kommer åt. Jag skulle verkligen behöva en rörmokare! Ska försöka ta reda på om någon mer i huset har samma problem.. Har ju ingen hyresvärd att kontakta eftersom vi bor i en bostadsrätt.

I morgon blir det Västerås för hela slanten med systersöt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0