101219 & 101220

Gårdagen och dagen har bestått av jobb.. Ibland undrar jag hur jag ska stå ut med mitt jobb tills jag blir pensionär (vilket är om fleeeera år!). Jag vet att jag inte är ensam om att ha ångest att gå till jobbet, vi var några som pratade om det idag på lunchen. Men förhoppningsvis blir det bättre och bättre ju längre jag jobbar.

Idag har jag förutom att ha jobbat, pysslat lite här hemma. Alla glas har fått flytta in i bokhyllan igen. Behöver ragga fram lite fler prynadssaker, för nu ser det väldigt tomt ut. Nu är det bara att bära upp lite kartonger med mina gamla saker på vinden, även några med diverse skit från datarummet. Sen är det rent och snyggt här hemma lagom till jul :)


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

Kikar in och önskar dig en härlig kväll :)

Har du haft en bra helg?

2010-12-20 @ 21:17:42
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0