2010 - 2011

Sista blogginlägget detta år.. Min jul var perfekt. Vi firade jul hemma, R och jag. Mina föräldrar var hos oss på julafton och min syster och D kom mot kvällen. Hela julhelgen var vi tillsammans, hela familjen. Så mycket brukar vi inte annars umgås :P Bra julklappar fick jag också; bland annat ett plättlagg, pengar, Kinect, gångstavar, saker till badrummet, m.m. Julgranen står fortfarande kvar, katterna har inte klättrat i den som tur är :) Då vågar jag även ha den framme nästa jul!

På juldagen festade vi loss.. Jag, syster, D och systers gamla klasskompisar. Herregud, jag kunde inte ens gå ner på stan utan att ramla 1000 gånger. Tack D som kunde släpa mig fram, det var även han som stod för drinkarna innan utgången och jag skyller allt på honom ;) Kvällen/natten var väldigt lyckad, alkohol i kroppen och en envis Linda. Haha.

En mindre rolig sak var att vakna på söndagsmorgonen och känna sig jävligt slow i skallen. Trodde det skulle gå över, men NEJ. Jag är fortfarande slow! Jag fattar inte.. Om jag nu börjar bli sjuk eller nåt så borde det bryta ut! Min misstanke är att det är något med min balans.. Jag känner mig helt okej när jag ligger ner. Men när jag står/går snurrar världen och jag känner mig nästan full :|

Jag lyckades även med att få en stukad handled under lördagskvällen. Detta konstaterades efter ett besök hos farbror doktorn och röntgen på det i måndags. Jag har ont ont ont! Men den är ju bara stukad.. Men ont gör det ändå!

Det bästa minnet från 2010 är i alla fall den dagen (4 juni) då jag tog examen! Tre års slitande med allt plugg var över och det var dags att bli vuxen! En annan vuxenpoäng fick jag i maj då R och jag köpte lägenhet. Och i augusti då vi köpte bil! Så det är flera bra minnen att ta med sig från 2010! Jag har säkert glömt en massa saker som hände under detta år..

Under 2011 som börjar efter midnatt.. Ska jag försöka börja träna mer. Ett träningskort någonstans kanske inte skulle vara så fel. Jag ska fira in det nya året hemma, i soffan med R ♥ Förhoppningsvis blir det vårat år - 2011. Vi har pratat om giftemål.. 111111! Vi får väl se ;) Vi firar även att vi varit tillsammans i sju år i februari :) Jag längtar ju såklart efter något mer, som förhoppningsvis händer det kommande året :)


GOTT NYTT ÅR! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; tack dsm ^^

2010-12-31 @ 17:53:37
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Michelle P

SV: Detsamma! ;)

2010-12-31 @ 18:40:12
URL: http://absolutmichi.blogg.se/
Postat av: Pania

sv; gott nytt år :) Önskar dig all lycka

2011-01-01 @ 19:41:14
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Ebba Leijon

Har du fått en bra start på året ? :)

2011-01-01 @ 22:01:17
URL: http://byebbaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0