Jag lever!

Men det är inte mer.. Man blir ju som man umgås, brukar man ju säga! :P
I tisdags hade jag introduktion på min praktikplats, jag fick titta runt på avdelningen och träffa personalen, fixa schema och så. I onsdag, torsdags och i dag har jag haft heldagar på praktiken. Från sju på morgonen till fyra-halv fem på eftermiddagarna. Det känns tungt att gå upp när det är mörkt, men det är snäppet värre att komma hem till mörkret. Men jag trivs bra på praktikplatsen, alla är snälla :) Det känns att jag går sista teminen nu. Jag kan så mycket emot vad jag kunde för två år sedan, under första praktikplaceringen. Det känns väldigt bra att bara gå med sjuksköterskorna och få ansvaret att dela mediciner och så. Det verkar som att de litar på mig i alla fall :) Nehej, nu är det dags för mat. Har inte ätit sen halv tolv :/ Har varit skidinstruktör nu på eftermiddagen/kvällen. Men som sagt var.. Nu är det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0