Lördag hela veckan

Önsketänkande.. Veckan har varit bra, praktiken flyter på och det känns bra förutom att det känns som att jag är extra arbetskraft ibland. Det är inte meningen, men det känns som att jag får springa uppdrag och göra allt som de inte orkar. Men det är inte så farligt.

Idag ska jag och R åka till Jysk och köpa datastolar (om de finns kvar), bra pris idag ;) Om två månader kommer jag att sitta i ett annat rum i en annan lägenhet och blogga. Vi ska nämligen flytta :D YEEEEY! Bara för att jag går runt och tänker på hur jag vill att lägenheten ska se ut (färger på väggar, m.m.) så drömde jag att jag spacklade väggar OCH golv! Haha. Jag kommer absolut INTE spackla bort det gamla fina trägolvet!

Nu ska jag äta frukost och vänta på svärfar som står för bil idag ;)


Kommentarer
Postat av: elin

sv: najs med nya data stolar :)

2010-02-14 @ 09:18:57
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0