Nackspärr och svordomar!

Trött, så trött!
I måndags var jag på praktiken, det kändes sådär. Gick en sväng på stan med syster :)
Blev bjuden på god mat <3
Igår var jag på seminarium i skolan, känns konstigt att vara där.
Gick en sväng på stan själv, köpte en "tunika" på H&M.
Idag var jag på praktiken igen. Det kändes verkligen bra idag.
Jag önskar att jag fick flera dagar då det känns bra.
Nu sitter jag här och svär över datorn.. R har meckat med den inatt.
Så nu hittar jag ingenting och dessutom fattar jag inte Windows 7 :/
Inte nog med det, jag har nackspärr (som vanligt)!

Ett varmt bad - läsa buffé (ica-tidningen) - laga mat - ligga i soffan --> mina planer för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0