Tur i oturen!

Haha. Nu kan jag skratta åt det här, men jag höll på att börja grina. Jag låg i badet och skulle läsa en tidning, då råkade jag putta ner mobilen i badkaret :| Fråga mig inte varför mobilen låg så nära.. Tvättmaskinen bredvid är väldigt användbar ;) Mobilen fungerar i alla fall och tur är väl det. Hade det varit en mobil som inte var damm och fukt tålig hade den nog varit död för länge sen. Och på tal om död.. Min nacke gör fortfarande väldigt ont :( Jag är inte riktigt lika stel eftersom jag stretchat och knäckt den. Om det inte blir bättre i helgen får jag väl ta tummen ur röven och boka en tid till min vän kiropraktorn. Knakelibrak!

Nu; sänghäng! Sängen + TV:n = Bäst!

Om sju veckor har jag ett nytt sovrum att sova i ;) <3

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha! din lilla klant, sötnöt! jo, kan ju alltid hoppas på att vi inte blir smittade!

2010-02-18 @ 20:57:28
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0