Det är dags för fredagsmyyys!

Hejhopp! Idag har jag vart i skolan en timme, jag och N fixade det sista med examensarbetet. Så nu är det bara att vänta på betyget ;) Efter skolan gick jag och tränade och passade på att simma lite. Avslutningsvis satte jag mig i bastun och höll på att spy/svimma. Jag älskar när det är jättevarmt i bastun, men om man har en liten hjärna och inte tänker på att ta med sig vatten att dricka är man inte så smart. Nästa gång ska jag ta med min vattenflaska in i bastun. Men idag "tävlade" jag dessutom mot två fjortisar som satte sig i bastun ett tag efter mig, jag ville sitta längre än dem. Mohahaha. Vem vann då? Jo, jag såklart. Jag vet, jag är jättemogen. Men jag var uthålligare eftersom jag satt längst upp, de gjorde inte de och så satt jag där längre tid också ;P

Vad ska jag hitta på nu då? Jag kanske ska gå ner på stan med syster lite senare. Innan dess ska jag byta om, vill inte gå på stan i mjukisbyxor. Jag måste ta en frukt att äta, annars äter magsäcken upp sig själv inifrån ;P Men först av allt ska jag sätta på radion och lyssna på lite musik :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-01-23 @ 01:13:21
URL: http://elitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0