Det känns bra nu!

Examensarbetet är inskickat till handledarna för sista domen, på torsdag ska den skickas in till en som har hand om alla arbeten. Nästa vecka är det slutseminarium. Yey, jag ser äntligen ett slut på de här slitsamma veckorna. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra, det måste göra det! Imorgon och på onsdag ska jag unna mig lite ledighet, den här gången ska jag koppla bort arbetet helt och bara njuta :) I morgon väntar middag hos svärfar också, det ska bli skoj. Hmm. Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem och äta middag med mig, hemmagjord pizza står på menyn :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det blir trevligt hos svärfar :)

2010-01-04 @ 19:13:45
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0