Diskotek

Är det ett diskotek i huset!? Det låter förj*vligt. Hög musik, dunkdunkdunk, någon som kör något på hjul fram och tillbaka. Vad bor det för idioter här egentligen, man kan ju undra. Hoppas någon gör något åt detta, det är inte lätt att springa upp och ner i ett åtta våningshus. Jag skulle kunna skrika åt dessa människor, om jag visste vem/vilka som är skyldiga. Köpa en lägenhet - jatack!

Annars, förutom att störa mig på grannarna, har jag och syster spenderat 3½ timme i badhuset. Vi har simmat, bubblat bubbelpool och bastat. Det var skönt men lite jobbigt pga värmen. Vi hann även med en fika med päronen och "släkten".

Nu; titta på film och försöka få den där j*vla katten att sluta jama. Mysan gör mig galen just nu, hon kanske blir orolig när grannarna har "leker" diskotek!? Men jag klarar inte av när hon jamar så högt som hon gör, det låter precis som när hon löpte förut..



Uppdatering: Nu vet jag vilka som spelar så himla hög musik. Som väntat var det grannarna under. Jag sprang först upp en vånging och sedan ner. Jag vågade inte ringa på eftersom det var något konstigt namn som stod på dörren. Jag vet inte hur folk kan ta emot klagamål. Om R hade varit hemma så hade jag vågat.. Undrar om det går att ringa till störningsjouren!?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan , fin blogg :)

Kolla gärna på min , men glöm inte att lämna ett spår i kommentaren!

2010-01-17 @ 16:19:38
URL: http://lisanii.blogg.se/
Postat av: elin

dumma grannar! bläää på dem!

2010-01-17 @ 19:00:37
URL: http://elinsbloggvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0