!?

I morgon gäller det. Då är det dagen med stort D. Slutseminarium av examensarbetet är inte något som man är med om varje dag. Jag vet men hoppas ändå på att nervositeten inte hinner komma fram, jag avskyr att vara nervös. Idag har jag förbrett mig inför morgondagen, men det känns inte som att jag är ett dugg förberedd. Jag skippade simningen idag, inte bara för att jag var lat och nervös utan på grund av en annan sak. Nu ikväll ska jag på styrelsemöte, det ska bli spännande att se reaktionen från alla när jag talar om vad som hände idag.. Eller ja, hände och hände. Det var ett telefonsamtal som fick mig att gå i taket. Just nu är jag f ö r b a n n a d på en person som aldrig verkar tänka med hjärnan! Idiot.

Nu; duscha, laga mat och sen möte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på arbetet :D kommer gå suuper (y) :D



följa varann via bloglovin? :D

2010-01-14 @ 20:03:01
URL: http://weao.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Nämen man tackar! älskar din header, söt katt^^

2010-01-14 @ 20:29:06
URL: http://najnaah.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0