Korthårig

Idag fick jag sovmorgon, så himla skönt! Men jag känner mig ändå inte utvilad.. Jag känner mig aldrig utvilad. Det måste vara något fel på mig. Eller så är jag bara sån. Haha :) Idag ska jag klippa mig, det var nästan tre månader sen sist, det känns som en evighet sen eftersom håret växt som ogräs. Förra gången klippte jag ganska kort, det gick precis att sätta upp i en liten tofs (hälften åkte ur på en gång). Nu är det för lång igen och jag tror att jag ska klippa mig ännu kortare. Ska fundera lute på det.. Men vad har jag att "förlora"? Mitt hår är så tunt och tråkigt så det är bättre att ha det kort så jag slipper fixa iordning det varje dag, eller ja det måste jag väl göra med kort hår också.. Men det är nog lättare med kortare :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Åh vad söt katt i din header! =)

2010-01-21 @ 13:49:53
URL: http://alviewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0