När jag blir stor..

Idag ska jag ta ännu ett kliv in i vuxenvärden, jag och R ska på visning av en bostadsrätt. Jag har blandade känslor för den här bostaden, jag känner på mig att det är något skumt med försäljarna. Tur att det går igenom en mäklare i alla fall, med tanke på vad priset låg på för ett tag sedan utan mäklare. Läget där bostaden ligger - sådär. Om jag får dåliga vibbar på visningen och det är många som är intresserade tänker jag sattsa på att vänta tills en annan bostadsrätt läggs ut till försäljning. Men den här skulle vara perfekt - lagom stor.

Fram till visningen ska jag roa mig med lite styrketräning, igår blev det en timmes simning med syster. Jag ska försöka hitta någon tygaffär på stan så jag kan köpa resår till mina byxor, vilket jäkla projekt. Sen ska jag försöka plugga lite, trots noll procents motivation. Det är alltid mycket roligare att göra allt annat än att plugga! Konstigt, varför är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0