Plugghäst!?

Haha, av rubriken att dömma förstår ni säkert vad jag gjort idag.. Om inte → jag har pluggat en massa! Jag hade föreläsning i morse, fram till lunch. Sedan träffades handledargruppen och utvärderade de här 10 veckorna. När jag kom hem satte jag mig här direkt och reviderade examensarbetet. Tanken var att vi skulle börja med det på fredag, men jag kan inte koppla av förrens jag känner att jag är på gång. Nu är det bara liiite kvar att revidera och det väntar jag med så min kamrat får jobba lite också ;P Haha. Tre hela timmar tog det att ändra referenser, felstavningar, konstiga formuleringar, finlira med problemformuleringen och syftet. Ja, det var inte så lätt som jag trodde. Men nu är den delen färdig i alla fall, det som återstår är att ta bort ordet "patienten" som står ca en miljon gånger i arbetet (okej, kanske 200 gånger då).

Nu ska jag unna mig ett varmt bad och sedan ska jag titta på tv, det är ju en film på 3:an om en halvtimme :)



Jag är trött på vintern nu, ge mig lite värme tack!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: hehe visst är den fuuuuul :P

2010-01-19 @ 22:33:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: haha aa :P

allt bra? :)

2010-01-19 @ 22:43:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0