Sköna människor

Gårdagen bestod av en massa prat och skratt. Jag fick träffa R's farbror, två kusiner och en av kusinernas man för första gången. Alla var jättetrevliga :) Hoppas det blir fler träffar med dem i framtiden. På tal om träff, jag tror att R och jag ska möta upp hans farbror när han går ut med hunden senare idag. Med tanke på att R och hans släktingar på pappans sida bara har träffats en gång tidigare, har dem kommit varandra nära endå. R har alltså bara träffat farbrorn och kusinerna en gång innan, i våras någon gång. Det beror på ett bråk (?) som uppstod mellan bröderna för mer än 25 år sen. Tur att dem börjat umgåts igen! :)

Nu ska jag deppa lite över att syster åkt iväg till fjällen, jag vill ju också!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tråkigt att dom inte träffats tidigare

2010-01-06 @ 18:27:37
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0