Städtanten

God morgon, eller god förmiddag! Jag har vart vaken i några timmar, men det känns som jag gick upp nyss. Idag ska här städas och de sista julsakerna ska bort! Jag har precis tagit ner julgardinerna och satt upp de jag har uppe resen av året. Jag funderade på att sy nya gardiner, men det är dumt eftersom jag inte vet hur länge vi ska bo här :) Om en stund är det dags att ta fram dammsugaren och skrämma katterna lite, jag är så elak så! En maskin med tvätt ska sättas igång och det lilla diskberget (4-5 saker) ska diskas. I morgon kommer R's kompis hit och då kan det ju inte vara ostädat. En annan rolig sak som händer i morgon är att jag och mamma ska till IKEA, det har jag bestämt utan att prata med henne! Haha. Sen ska vi hälsa på farmor på vägen hem. Jag vet i alla fall några saker jag ska köpa på IKEA; värmeljus med doft och skärbrädor :) Nehej, nu väntar dammtussarna på att jag ska dammsuga upp dem..



           Jag och R :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken gullig katt i headern!! :) hur mår du idag?

2010-01-09 @ 14:29:00
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 20:50:08
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 10:14:34
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0