Weeej!

Gårdagen gick finfint! Slutseminariet gick bättre än väntat och det gick bra på jobbet. Idag har vi firat R's syster som fyllde år häromdagen. Resten av dagen har spenderats i soffan; jag har tittat på tv, sovit, tittat på film, ätit och nu ska jag titta på film nummer två :) I morgon ska jag upp tidigt och simma med systersöt, som jag inte träffat på två veckor. Så vi har en massa att prata om :) På måndag börjar termin sex, den sista och kanske den jobbigaste terminen. Sen är jag fääärdig ;) Nehej, nu ska jag titta på film :)

Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vilken sötnos du har i din header. :P

2010-01-17 @ 01:51:20
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0