ZzzZzz

Att tre dagars arbete i sträck, lite busande i poolen och det varma vädret kan göra en så trött. Igår somnade jag fem minuter in i "Sommer med Ernst", jag som såg fram emot att titta på det. Jag sov till sju i morse, tyckte det räckte så men jag är fortfarande trött. Inte är det mindre varmt idag heller, regnet - vart är du? Det kan få regna i helgen eftersom jag jobbar, är ledig idag. Förra helgen hann vi med en tripp till Vingåker på lördagen och Trosa på söndagen. Jag jobbar för fullt annars, när jag inte har tid att göra utflykter. Det känns som att det går bättre och bättre för varje dag, jag kommer mer och mer in i arbetet. Det kommer väl kännas skumt sen när jag inte ska jobba på BB något mer i höst. Men jag har i alla fall annat jobb som väntar som tur är :) Har inget mer att skriva nu, så.. Byebye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0