Fulla gubbar!

Hej och hå! Måste berätta vad som hände igår. På kvällen när R hade komit hem ringde det på dörren.. Där utanför stod det en gubbe som babblade på finska och verkade vara väldigt runt under fötterna. R sa att han inte förstod och stängde dörren, då la sig gubben på golvet utanför och somnade. R ringde då till vaktbolaget som kom och konstaterade att de inte kunde göra något så de tillkallade polisen. Allt detta såg jag genom titthålet på dörren, men jag hörde att de frågade honom vart han bodde, etc. Tillslut fick de upp honom från golvet och klev in i hissen. Undra om gubben hittade hem sen!? Han trodde nog att han bodde i våran lägenhet :| Jag hade aldrig öppnat dörren om jag varit själv hemma.

Idag har jag nyst minst 50 gånger. Jag är förkyld, men det blir nog inte bättre av allt damm som kommer fram när jag packar i alla saker i flyttkartongerna. Nu är det bara tre veckor kvar innan vi ska flytta, snart bara två veckor kvar innan vi får VÅRAN lägenhet. Våran egna lägenhet, där vi kan måla väggarna och taken i vilken färg som helst och där katterna kommer kunna titta på männiksor och bilar som far förbi ;) Det ska bli så skönt så att slippa den här delen av stan, jäkla getto. Jag kommer heller inte sakna alla gånger det har bilats här i huset (som nu t.ex.)!

Fredagsmys med god mat ikväll när prinsen kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till med nya lägenheten.. är en enorm lyx att tillslut få dert där EGNA..

2010-03-19 @ 14:41:55
URL: http://www.saji.se/sol
Postat av: finalinafina ♥

Drog igång en "Veckans blogg"-tävling imorse. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Räcker med att skriva en kommentar under det inlägget. Ha en fin dag ♥♥♥

2010-03-19 @ 16:49:11
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vissa folk går ju helt enkelt inte ihop med alkohol. Hoppas det gick bra för honom till slut! Trevlig helg :)

2010-03-19 @ 18:15:06
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0