Knäppryck

Ibland får man får sig saker som ska göras på stuts, det går bara inte att vänta. Så 500 kr fattigare har jag blivit idag, men ett bord + sex stolar rikare ;) Det är tur att mina päron ställer upp på mina knäppa påhitt! ♥ Bara bordet helt nytt kostar 2600 kr, så en bra affär gjorde jag allt. Det enda som behöver göras är att klä om sittsarna på stolarna, men det är lätt som en plätt! Nu är Linda glad, men trött i hela kroppen efter att ha hämtat det otroligt tunga men fina bordet och stolarna. Vad skulle jag göra utan min starka pappi som kunde hjälpa mig!? Och vad skulle jag göra utan min mammi som fixade släpkärra på några minuter och sedan bjöd på mat!? ♥

Jaa, jag var tvungen att hämta det på en gång, annars hade någon annan köpt det. Först till kvarn..


Bild: blocket.se

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Hihi där ser man :D Kanske kastar din mormor Sally ner pennvässare i duschavloppet också hihi :D

2010-03-30 @ 18:13:05
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0