Ordning och reda..

Jag sitter här med världens roligaste papper framför mig.. R's räkningar från 2009 - 2010. Allt låg bara i en enda röra på skrivaren, så nu sätts allt in i pärmar. Lagom roligt sådär på en torsdagskväll. Jag har ändå ingen annat för mig så, ordning och reda ska det bli! :) Bara R fortsätter sätta in räkningarna i pärmarna sen så blir jag nöjd.

Och en annan sak som är jäkligt tråkig.. Det blir inget köp av det köksbord som jag igår bestämde att vi skulle köpa. Hon jag skulle köpa det av ångrade sig :/ Jäkligt irriterande! Men vad gör man.. Jag får forstätta hålla koll på blocket efter ett lämpligt bord med stolar. Ingen ful-furu här inte! Och det bordet vi har, har jag lovat bort till en som inte hade något bord.. Om inte vi hittar något begagnat att köpa får vi väl köpa ett nytt, suck. Pengar, pengar, pengar.

Nehej, om jag skulle fortsätta med räkningarna här då.. Snart klart :)

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hehe, allvar.. fan va gött.. hoppas det försvinner snart och blir torrt! ;D

2010-03-18 @ 21:30:15
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0