Stålande sol

Åhh, är det inte underbart att vakna vid sju av att solen skiner rakt in i sovrummet!? Att kunna somna om vid den tiden när det är så ljust är omöjligt. Jag fick i alla fall sova nio timmar :) Nu på morgonen har jag pluggat, diskat och tvättat. När affärerna på stan öppnar ska jag dit och köpa lite småsaker. Det kanske även blir en promenad, det kanske inte är så troligt men det skulle vara mysigt. Av någon konstig anledning tycker jag att det ska bli kul på praktiken i morgon, heltidsbedömningen väntar :) Jag tror att det kommer att gå bra, jag har fått en massa beröm så ;) Nehej, undra vad jag ska ha på mig i dag då? Inga vinterkläder tack, för det är jag trött på!

Jag kanske ska göra som katterna, lägga mig i solen och sola ;)


Ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0