Två veckor

Nu är det bara två veckor kvar, sen flyttar vi :) Jag har skrivit en lååång lista på saker som vi behöver köpa, för nya möbler behöver vi ha! Förhoppningsvis hittar vi något begagnat så det inte blir allt för dyrt. Jag håller på att längta ihjäl mig tills vi får nycklarna och lägenheten blir våran! Bara tio dagar kvar..

Idag har jag gjort en massa nyttigt; borstat katterna som aldrig slutar håra hur mycket man än borstar, dammsugit och rensat bort reklam. Det finns säkert hundra andra saker jag också kan göra här hemma, men lite i taget fungerar bra ;) Nu har jag tröttnat på att packa och det känns inte som att det finns så mycket kvar, för precis allt kan jag ju inte packa eftersom det är ett tag kvar innan vi flyttar.

Just ja, igår var vi hemma hos syster & D, åt tacos och tittade på Let's dance. Alla fyra hejade på Mattias :) Vi hade det riktigt trevligt och jag hoppas att vi kan göra om det snart igen ♥



Mysbebis som tycker om att "hjälpa" matte med packningen ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Jaha, vad kul! :)



Min ena brorsa fyller år i dag, så vi ska ut i kväll och fira honom. Vad har du för planer då? :)



Kramar

2010-03-27 @ 15:10:38
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack så jättemycket! :)

2010-03-27 @ 15:13:40
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0