Uppdatering

Har inte varit så aktiv här på bloggen på några veckor. Det känns som att jag tappat suget för att blogga. Men nu kommer en uppdatering i alla fall :) Under de senaste veckorna har jag haft praktik på psyk, har en vecka kvar där nu. Jag har inte alls haft mycket i skolan, men praktiken tar på krafterna. I morgon ska jag till skolan för att ha seminarium, det känns som att man aldrig är i skolan längre. Om tre veckor har jag tagit min examen, 19 dagar kvar för att vara exakt :) Så om tre veckor, i morgon, börjar jag jobba på BB. Nervös!

I lördags var jag på Heron City och tittat på Robin Hood med älsklingen och hans jobbarkompisar. Fick träffa deras flickvänner också. Idag var jag på Lager 157 med syster, vi hittade så himla sexiga byxor, grr ;) Jag köpte leggins och linnen, några smycken kom också med hem.

Nehej, nu är det dags att sova. God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Svar; Tack snälla du :)

2010-05-17 @ 16:03:10
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa - gravid.

Svar; Sally var likadan när jag tog ut henne i koppel första gången. Nu kände jag att hon minsann skulle få gå ut och sträcka på benen själv litegrann :). Jag tror hon tyckte det var jättekul med alla nya intryck, för nu ligger hon helt utslagen på skrivbordet och sover tungt haha! Kramar!

2010-05-17 @ 21:27:43
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0